Powrót do listy usług
Logotyp

Audyt oceny kompetencji pracowników mających wpływ na sukces innowacji

Wydział Inżynierii Zarządzania

Instytut

Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości

Zakład

Marketingu i Rozwoju Organizacji

Typ działania

Usługi

Słowa kluczowe

Opis
Realizacja usługi obejmuje IV etapy realizacji. I - analiza obecnej sytuacji firmy, w którym zostanie przeprowadzony wywiad zorganizowany z pracownikami firmy, celem doboru kluczowych stanowisk pracy audytu. II - przygotowanie procedur i narzędzi stosowanych podczas audytu kompetencyjnego - opracowanie min. 5 profInstytut Logistykii kompetencyjnych dla wybranych 5 stanowisk w firmie, opracowanie procedury badania. Narzędzia zostaną zweryfikowane przez kierowników badanych stanowisk pracy. III - weryfikacja i ocena kompetencji zawodowych. W tym etapie zostanie wykorzystana metoda 360 stopni, gdzie poziom kompetencji danego pracownika zostanie określony przez bezpośredniego przełożonego, 2 współpracowników i samego pracownika. Po tym etapie zostanie określona luka kompetencyjna dla każdego badanego pracownika i zostanie opracowana koncepcja doskonalenia poziomu kompetencji zawodowych. IV - raport końcowy, obejmujący m.in. koncepcję doskonalenia kompetencji zawodowych, czy proponowane kierunki rozwoju pracowników. Realizacja usługi trwa od 3 do 6 miesięcy. Eksperci zaangażowani w realizację usługi posiadają przeszło 10 lat praktyki w badaniu potrzeb kompetencji pracowników posiadają tytuł doktora.