Audyt oceny kompetencji pracowników mających wpływ na sukces innowacji
Wydział Inżynierii Zarządzania
Instytut
Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości
Zakład
Marketingu i Rozwoju Organizacji
Typ działania
Usługi
Słowa kluczowe
Opis
Realizacja usługi obejmuje IV etapy realizacji.
I - analiza obecnej sytuacji firmy, w którym zostanie przeprowadzony wywiad zorganizowany z pracownikami firmy, celem doboru kluczowych stanowisk pracy audytu.
II - przygotowanie procedur i narzędzi stosowanych podczas audytu kompetencyjnego - opracowanie min. 5 profInstytut Logistykii kompetencyjnych dla wybranych 5 stanowisk w firmie, opracowanie procedury badania. Narzędzia zostaną zweryfikowane przez kierowników badanych stanowisk pracy.
III - weryfikacja i ocena kompetencji zawodowych. W tym etapie zostanie wykorzystana metoda 360 stopni, gdzie poziom kompetencji danego pracownika zostanie określony przez bezpośredniego przełożonego, 2 współpracowników i samego pracownika. Po tym etapie zostanie określona luka kompetencyjna dla każdego badanego pracownika i zostanie opracowana koncepcja doskonalenia poziomu kompetencji zawodowych.
IV - raport końcowy, obejmujący m.in. koncepcję doskonalenia kompetencji zawodowych, czy proponowane kierunki rozwoju pracowników.
Realizacja usługi trwa od 3 do 6 miesięcy.
Eksperci zaangażowani w realizację usługi posiadają przeszło 10 lat praktyki w badaniu potrzeb kompetencji pracowników posiadają tytuł doktora.